
Revolut, lider global în industria fintech, a inaugurat noul său sediu central din Londra, în Canary Wharf. Acest eveniment strategic confirmă legăturile profunde ale companiei cu Regatul Unit și confirmă viziunea sa de a se impune ca o companie fintech de top în industria serviciilor financiare.
Cu aceeași ocazie, Revolut a anunțat că își consolidează poziția de lider în domeniu, depășind 65 de milioane de clienți la nivel global, din care 12 milioane în Regatul Unit. Revolut a mai anunțat că țintește atingerea pragului de 100 de milioane de clienți până la jumătatea anului 2027, precum și extinderea în mai mult de 30 de piețe noi, până în 2030.
Pentru a susține aceste planuri de creștere, Revolut intenționează să investească peste 11,5 miliarde de euro în următorii cinci ani, ceea ce va conduce la crearea a peste 10.000 de locuri de muncă, la nivel global. Aceste planuri includ investițiile în regiunile cu o creștere susținută, de circa 3,4 miliarde de euro în piața britanică, 1 miliard de euro în piețe din vestul Europei și în principal pentru viitorul hub din Franța, 500 de milioane de dolari în investițiile din Statele Unite (SUA). Investițiile vor contribui la creșterea constantă și a altor regiuni din Europa sau la lansarea operațiunilor în piețe noi din America Latină, APAC, Orientul Mijlociu.
„Încă de la fondarea companiei, misiunea noastră a fost aceea de a simplifica pentru clienți interacțiunile lor cu banii și viziunea noastră de a deveni prima bancă globală cu adevărat este o expresie a acestei misiuni. De la primele zile ale companiei, aici, în Regatul Unit, am crescut pentru a fi la dispoziția a peste 65 de milioane de clienți la nivel global și evenimentul de azi, deschiderea noului sediu global al Revolut, este doar un nou start spre viitor. Acest sediu nou ne va impulsiona să creștem și mai mult, spre următoarea bornă importantă – 100 de milioane de clienți”, a declarat Nik Storonsky, CEO & Co-fondator Revolut.
Viziunea Revolut pentru creștere globală se bazează pe patru direcții majore: expansiune internațională, produse inovatoare, creșterea susținută a Revolut Business și parteneriate strategice unice.
Expansiunea internațională – Compania a făcut pași importanți în mai multe regiuni:
- America Latină: În timp ce lansarea Revolut ca bancă în Mexic ar trebui să se realizeze anul viitor, fintech-ul a continuat să avanseze și cu planurile privind lansarea în Columbia sau Argentina, având în plan să aplice și pentru altă licență bancară, în 2025.
- APAC: După obținerea licenței de plăți, în aprilie 2025, în India, Revolut se pregăteste de lansare. Compania a stabilit deja deschiderea unui nou hub tech în Filipine, un pas necesar pentru a susține activitatea desfășurată pe mai multe fusuri orare, și face pași importanți în obținerea licențelor în Australia și Noua Zeelandă.
- Africa și Orientul Mijlociu: Revolut face primii pași și în Africa, începând cu Africa de Sud, și a obținut aprobarea de principiu pentru licența de plăți în Emiratele Arabe Unite.
- Europa: În mai, Revolut a anunțat crearea unui nou sediu pentru Europa de Vest la Paris, precum și intenția de a obține o licență bancară în această țară. De asemenea, în 2025, compania a anunțat deschiderea de sucursale locale, în 2025, în Portugalia și Belgia.
Produse inovatoare – Vlad Yatsenko, Chief Technical Officer și co-fondator al companiei, alături de Tara Massoudi, director general pentru Produse Premium, au prezentat detalii despre planurile legate de produsele companiei, inclusiv despre adopția inteligenței artificiale și serviciile de private banking. Cu o preocupare constantă pentru inovație, compania își va duce mai departe proiectele care urmăresc crearea unui ecosistem financiar global prin care Revolut își va păstra avansul față de piață și va satisface nevoile celor peste 65 de milioane de clienți care realizează peste un miliard de tranzacții pe lună.
Evoluția Revolut Business – Revolut Business își continuă creșterea susținută. Directorul general Revolut Business, James Gibson, a anunțat că, recent, platforma a atins venituri anuale de 1 miliard de dolari. Pe măsură ce activitățile de Acquiring ale diviziei B2B deservesc tot mai mulți comercianți, pentru care procesează peste 4 milioane de plăți pe lună, Revolut Business își confirmă poziția de lider și în segmentul B2B, în industria fintech.
Parteneriate strategice – După ce, recent, compania a anunțat parteneriatul global cu viitoarea echipă Audi F1, directorul echipei Jonathan Wheatley și Antoine Le Nel, Chief Growth și Marketing Officer Revolut au anunțat împreună planurile de colaborare în cadrul acestui parteneriat, care includ și o ediție specială carduri personalizate în comun.
Be the first to comment