Signal Iduna accelerează digitalizarea în România: două platforme noi lansate într-un proiect integrat de transformare

Tiberiu Maier. FOTO June Com

Signal Iduna continuă procesul de transformare digitală și pune la dispoziția clienților două instrumente esențiale: aplicația Signal Care Assistant, într-o versiune îmbunătățită și noul website, care integrează într-o singură experiență online portofoliul diversificat de produse și servicii, consolidat prin extinderea recentă. Ambele platforme fac parte dintr-un proiect amplu de transformare digitală, menit să modernizeze infrastructura orientată către client.

Această inițiativă marchează o etapă importantă în strategia companiei de a simplifica și eficientiza modul în care clienții accesează serviciile de asigurare de sănătate, de viață și generale, oferind o experiență digitală unitară, rapidă, adaptată nevoilor actuale ale consumatorilor și a contextului lor de viață.

„Prin acest proiect, accelerăm transformarea digitală a Signal Iduna și întărim angajamentul nostru față de clienți. Obiectivul nostru este ca fiecare interacțiune cu asigurările Signal Iduna să fie mai simplă, mai transparentă și complet digitalizată. Lansarea simultană a noii aplicații Signal Care Assistant și a website-ului integrat ne va permite să avansăm în implementarea strategiei noastre de creștere pentru anii următori”, declară Tiberiu Maier, Președintele Directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare și al Consiliului de Administrație Signal Iduna Asigurări.

Disponibilă în App Store, Google Play și în varianta web, noua versiune a aplicației Signal Care Assistant este dedicată asiguraților de sănătate și viață. Aceasta oferă o experiență semnificativ îmbunătățită: interfață intuitivă, timpi de răspuns reduși și acces rapid la funcționalități esențiale.

Pentru asigurările de sănătate, aplicația oferă o suită completă de funcționalități care permit utilizatorilor să gestioneze rapid și eficient serviciile incluse în poliță: programări rapide pentru consultații în clinicile partenere sau sesiuni de telemedicină, cu notificări în timp real, rambursări online pentru serviciile medicale acoperite, cardul Easy Pay  pentru solicitarea în avans a sumelor necesare serviciilor medicale, harta interactivă Mediqa Net pentru localizarea rapidă a celor mai apropiate clinici din rețea, precum și acces la servicii de wellbeing, inclusiv ședințe online de consiliere psihologică, nutriție și consiliere parentală. În plus, noua aplicație  Signal Care Assistant este și un instrument util în alegerea celor mai bune clinici, având implementat un sistem de evaluare și recomandare.

În ceea ce privește asigurările de viață cu componentă investițională, utilizatorii pot consulta informațiile esențiale despre poliță, pot urmări evoluția fondurilor și își pot administra investițiile direct din aplicație, prin transferuri de fonduri și plăți de prime suplimentare.

Complementar aplicației, SIGNAL IDUNA lansează un nou website integrat, structurat intuitiv și cu un design modern, care reunește într-o singură platformă digitală toate produsele și serviciile oferite de cele două companii SIGNAL IDUNA din România: asigurări generale și asigurări de sănătate și viață.

„Transformarea digitală este una dintre prioritățile noastre și parte integrantă a strategiei SIGNAL IDUNA în România. Prin toate proiectele pe care le derulăm, clientul rămâne în centrul atenției, iar obiectivul nostru este să îi oferim o experiență simplă și sigură, în linie cu așteptările unei lumi tot mai conectate.

Lansarea aplicației Signal Care Assistant și a noului website răspunde acestei nevoi, aducând flexibilitate și siguranță în accesarea serviciilor, de oriunde și oricând. Platformele sunt concepute să ofere transparență și claritate, printr-o interfață intuitivă și un design adaptat tuturor dispozitivelor.

Aceste proiecte se înscriu în direcția de transformare digitală a Grupului Signal Iduna la nivel european”, subliniază Tiberiu Maier, Președintele Directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare și al Consiliului de Administrație Signal Iduna Asigurări.

Această dublă lansare reflectă viziunea strategică a SIGNAL IDUNA pe plan local: digitalizare accelerată, autonomie sporită pentru utilizatori și un angajament ferm față de calitatea experienței clientului.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*