Revolut Business lansează contul de economii pentru clienții din segmentul B2B, cu o dobândă anuală de până la 4%, plătită zilnic

Revolut Business. FOTO Revolut

Revolut, banca digitală europeană cu peste 4,5 milioane de clienți persoane fizice în România, anunță azi lansarea conturilor de economii în lei pentru clienții din segmentul corporate, cu o ofertă care poziționează dobânda acordată printre cele mai atractive din piață (de până la 4% pe an)

Noul produs este un răspuns la provocările cu care se confruntă companiile și antreprenorii în gestionarea propriilor fonduri, așa cum rezultă și dintr-un studiu realizat de Dynata pentru Revolut Business. Potrivit acestei cercetări, 49% dintre companiile europene și 39% dintre cele românești spun că accesul la instrumente de economisire reprezintă o provocare pentru ele.

Revolut Business, soluția all-in-one pentru companii oferită de Revolut, include instrumente de plăți, gestionarea cheltuielilor și tranzacții internaționale, în timp ce le oferă companiilor românești mai multe avantaje competitive, inclusiv: plăți internaționale cu costuri reduse, conturi multivalutare, carduri corporative inteligente, instrumente financiare automate – și acum, oportunitatea de a câștiga zilnic, inclusiv în week-end, din dobânda pentru fondurile de rezervă.

Revolut Business continuă să crească în popularitate în rândul companiilor din România, reprezentând o alternativă la serviciile bancare tradiționale: o soluție modernă, integral digitală, care permite companiilor să aibă acces la fondurile lor fără bariere, cu comisioane mai mici pentru servicii bancare zilnice mai rapide, mai puține bătăi de cap cu activități administrative, instrumente de securitate avansată, protecție împotriva fraudelor, informații în timp real și o serie de automatizări și integrări cu diverse platforme. Drept urmare, în România, potrivit datelor interne ale Revolut, volumul lunar al tranzacțiilor a depășit 500 milioane de euro, în creștere cu 72% față de anul precedent.

La nivel global, Revolut Business a identificat o cerere în creștere pentru conturile de economisire, având deja depozite de peste 1 miliard de euro, deținute în produse de trezorerie, de la lansarea la nivel global. Revolut Business își extinde astfel suita de instrumente financiare care ajută companiile să își sporească rezerva de fonduri și se poziționează pe piața locală ca un cont bancar principal pentru companiile românești.

Revolut Business intenționează să continue diversificarea gamei de produse puse la dispoziția companiilor de diverse dimensiuni, pe piața locală, cu o ofertă care se adresează atât afacerilor orientate spre piața internă, cât și celor care vor să aibă acces la piețele globale.

„În studiile noastre, am regăsit deseori mențiuni ale clienților care se declarau îngrijorați de dobânzile mici oferite de bănci. De aceea, după o analiză atentă a pieței, am decis să lansăm acest produs de economisire în lei care le oferă clienților acces la o  dobândă mai avantajoasă, cu acces instant la fonduri, completând portofoliul nostru de produse din România. Încă de la lansare, obiectivul Revolut Business a fost acela de a rezolva cele mai multe dintre problemele cu care se confruntă companiile pe măsură ce se dezvoltă și caută tot mai multă eficiență financiară, dovedind că suntem o alternativă reală și inteligentă la oferta băncilor clasice”, a declarat James Gibson, General Manager Revolut Business.

Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.

Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.

Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.

Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*