Ministrul dezvoltării, lucrărilor publice și administrației, Cseke Attila, a semnat 42 de noi contracte de finanțare prin Programul Național de Investiții “Anghel Saligny”, în valoare totală de 460.753.430,18 lei.
Contractele semnate vizează reabilitarea și modernizarea străzilor și drumurilor de interes local, precum și înființarea, modernizarea sau extinderea rețelelor de alimentare cu apă și de canalizare.
Cu aceste proiecte, numărul contractelor semnate, până în prezent, în cadrul Programului Național de Investiții “Anghel Saligny”, se ridică la 407, în valoare totală de 4.253.365.681,77 de lei – a precizat ministrul dezvoltării.
Răspunderea pentru textul acestui articol aparține exclusiv autorului. În cazul unui comunicat de presă, răspunderea aparține exclusiv instituției, companiei sau agenției care l-a emis și persoanelor fizice sau juridice care au fost citate în articol.
Publicația BizPLUS.ro, persoana juridică asociată cu aceasta și persoanele fizice care administrează această companie nu își asumă răspunderea pentru informațiile publicate de autorii articolelor sau ale comunicatelor de presă.
Informațiile de pe bizplus.ro sunt obținute din surse publice și deschise.
Conform articolului 7 din legea 190/2018, prelucrarea în scop jurnalistic este derogată de prevederile Regulamentului general privind protecția datelor cu caracter personal daca este asigurat un echilibru în ceea ce privește libertatea de exprimare și dreptul la informație.
Consiliul Concurenţei analizează tranzacția prin care VilboCeram GmbH intenționează să preia Ideal Standard MENA Midco Limited, Ideal Standard International N.V., Ideal Standard Holdings (BC) Italy S.r.l. și Ideal Standard Holdings (BC) Germany GmbH. VilboCeram GmbH, Germania, este un producător […]
La propunerea Ministerului Mediului, Apelor și Pădurilor, a fost publicat Ordinul de modificare a Ordinului 118/2021 ce se referă la Metodologia privind organizarea și funcționarea aplicațiilor SUMAL 2.0, obligațiile utilizatorilor SUMAL 2.0, structura și modalitatea […]
În luna februarie, românii au vizualizat cu 10% mai puține pagini cu anunțuri imobiliare decât în luna ianuarie și au realizat cu 10% mai puține contactări, o tendință previzibilă și totodată o consecință a faptului […]
Be the first to comment